Zarezerwuj bilet lotniczy

Type

Pasażerowie (12+ lat)

Dorośli

+
{{ adultsValue }}
-

Dzieci (0-11 years)

+
{{ childrenValue }}
-

Niemowlęta (< 2 lat)

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

Wymagane pole

Wymagane pole

Wymagane pole

9 Tylko wybrane daty

Type

Pasażerowie (12+ lat)

Dorośli

+
{{ adultsValue }}
-

Dzieci (0-11 years)

+
{{ childrenValue }}
-

Niemowlęta (< 2 lat)

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

Wymagane pole

Wymagane pole

Wymagane pole

Wymagane pole

Szukaj

Wymagane pole

Wymagane pole

Wymagane pole

Wymagane pole

Szukaj

Wymagane pole

Wymagane pole

Wymagane pole

Wymagane pole

Szukaj

Wyniki wyszukiwania dla

Wpisz nazwę miejsca, aktywności lub czekogolwiek co Cię interesuje
{{ count.total }} Wyniki wyszukiwania
{{ count.total }} Wyniki wyszukiwania

Znaleźliśmy następujące pozycje {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} oraz {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} dla '{{ searchTerm }}'

0 Results found

{{ cardLists.others.label }}

Więcej wyników [{{ count.others.count - cardLists.others.searchItems.length }}]
Więcej wyników [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

{{ cardSlider.label }}

Więcej wyników [{{ cardSlider.total - cardSlider.searchItems.length }}]
Więcej wyników [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

Czujesz, że jeszcze nie trafiłeś/aś na to czego szukasz?

Nasi konsultanci zwiedzili kawał świata i chętnie odpowiedzą na Twoje pytania. Skontaktuj się z nami a na pewno pomożemy Ci zaplanować podróż Twoich marzeń!
Kontakt

Napisz do nas jeśli pytania dotyczące naszych wypraw lub aktywności lub potrzebujesz pomocy w organizacji podróży. Jeżeli natomaist Twoje pytanie dotyczy biletów lotniczych zakupionych online, należy skontaktować się z obsługą klienta.

Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole

Dziękujemy za Twoją wiadomość! Jeden z naszych doradców odezwie się do Ciebie najszybciej jak będzie to możliwe.

Umów się na rozmowę telefoniczną, podczas której nasi konsultanci udzielą Ci porad dotyczących Twojej kolejnej podróżą!

Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole
Wymagane pole

Dziękujemy za Twoją wiadomość i cieszymy się, że chcesz z nami porozmawiać o Twojej podróży.

Na pewno odezwiemy się do Ciebie w celu potwierdzenia terminu rozmowy.

Sprawdź maila :)

 

Kontakt Czat
Kontakt Czat

Nagłe sytuacje

Novicell

Co zrobić w nagłych sytuacjach?

Podróżując wolimy nie myśleć o nagłych i nieprzyjemnych sytuacjach, które mogą nas spotkać na każdym kroku. Niestety najczęściej nie da się ich przewidzieć, dlatego warto wiedzieć gdzie, kiedy i u kogo możesz otrzymać pomoc, gdy nieszczęście w podróży już cię dopadnie.

Twój ubezpieczyciel: Ubezpieczyciel jest Twoim najlepszym przyjacielem w trakcie podróży. Dlatego bez wahania dzwoń pod numer alarmowy, jeśli znajdziesz się w sytuacji „bez wyjścia”.

Choroby i wypadki

Jeżeli jesteś uczestnikiem lub świadkiem poważnego wypadku, niezwłocznie dzwoń pod lokalny numer alarmowy. Przed wyjazdem zorientuj się, jaki jest numer alarmowy w kraju, do którego jedziesz. Jeżeli zachorujesz lub ulegniesz wypadkowi, który nie zagraża życiu (np. skręcona kostka, ból gardła) w pierwszej kolejności zadzwoń pod numer alarmowy do twojego ubezpieczyciela i konsultant na linii poinstruuje cię, co masz dalej zrobić.

Nagły ból zeba

Jeżeli doświadczysz nagłego bólu zęba, zamiast szukać dentysty na własną rękę, zacznij od telefonu do twojego ubezpieczyciela, który poinstruuje cię, co masz dalej zrobić.

Utracony paszport

Jeżeli utracisz paszport, zgłoś to na policji oraz skontaktuj się z ambasadą Polski w kraju, w którym przebywasz w celu wystawienia tymczasowego dokumentu, na podstawie którego będziesz mógł wrócić do domu. Jeżeli kraj w którym przebywasz nie ma polskiej ambasady, zgodnie z prawem EU możesz zwrócić się do jakiejkolwiek ambasady krajów członkowskich EU w celu otrzymania pomocy.

Śmierć

W przypadku śmierci osoby podróżującej razem z Tobą skontaktuj się jak najszybciej z ubezpieczycielem oraz polską ambasadą.

Karta kredytowa / telefon

Jeżeli twoja karta kredytowa i/lub telefon zostaną skradzione, musisz jak najszybciej je zastrzec kontaktując się z bankiem / operatorem sieci.

Pieniądze

Jeżeli utracisz wszystkie swoje pieniądze, skontaktuj się z ubezpieczycielem, który może być w stanie ci pomóc. Skontaktuj się również z członkiem rodziny lub przyjaciółmi, którzy mogliby przesłać ci trochę pieniędzy przez np. Western Union. Aby przygotować się na takie okoliczności, pomysl o tym by mieć trochę „zapasowej” gotówki schowanej w kilku różnych miejscach w twoim bagażu.

Bilety lotnicze i vouchery

Jeżeli utracisz kopie twoich dokumentów podróżnych takich jak bilety lotnicze czy potwierdzenia noclegów i udziału w wyprawach, nie martw się. W większości przypadków są one elektroniczne, więc da się je odzyskać. Skontaktuj się z nami i podeślemy Ci je na maila. Dobrym nawykiem jest posiadanie wszystkich dokumentów podróżnych na swoim telefonie (laptopie, tablecie), tak by zawsze mieć do nich dostęp.

Napad

Jeżeli padniesz ofiarą napadu, musisz zgłosić to lokalnym służbom bezpieczeństwa. Zadzwoń również do swojego ubezpieczyciela, który wskaże, co masz dalej zrobić w danej sytuacji.

Zatrzymanie przez policję / areszt

W przypadku aresztu skontaktuj się z polską ambasadą. Najlepszą naszą radą jest jednak to, byś za wszelką ceną trzymał się z dala sytuacji, które mogą przynieść kłopoty.

Katastrofy i groźne warunki pogodowe

Jeżeli twoja podróż zostanie zakłócona przez powodzie, sztormy tropikalne, trzęsienia ziemi lub inne tego typy zdarzenia, w pierwszej kolejności zadbaj o swoje bezpieczeństwo i wypełniaj polecenia lokalnych władz i służb bezpieczeństwa. Następnie skontaktuj się z lokalnymi organizatorem oraz z KILROY’em w celu otrzymania dalszych informacji odnośnie twojej podróży.